پرسش های متداول
+ چطور در سایت نیلا نیکان ثبت نام کنیم ؟
– شما می توانید با انتخاب گزینه ی ثبت نام و با استفاده از شماره موبایل یا ایمیل ثبت نام خود را به آسانی انجام دهید .
+ آیا برای پر کردن فرم ورود / ثبتنام ، باید تمامی فیلدهای موجود در صفحه را تکمیل کرد ؟
– خیر .
تنها مواردی که با علامت ستاره ( * ) نشانه گذاری شده اند نیاز ضروری به پر کردن دارند و موارد غیرضروری با عبارت “اختیاری” مشخص شده اند .
+ آیا برای خرید یا فروش محصولات نیاز به ثبت نام دارم ؟
– بله برای ثبت سفارش یا محصول نیاز به ثبت نام خود دارید .
+ کد امنیتی انسانی (کپچا) واضح نیست !
– با کلیک بر روی تصویر کد امنیتی (کپچا) تصویر کد جدیدی به شما نمایش داده خواهد شد .
+ چطور می توان سفارش را لغو کرد ؟
– پس از ثبت سفارش ، در صورتی که سفارش شما هنوز به مرحله ی ارسال نرسیده باشد ، می توانید با تیم پشتیبانی نیلا نیکان وارد ارتباط شده و با ذکر کد سفارش درخواست لغو کردن سفارش خود را مطرح کنید .
+ چطور سفارش خود را پیگیری کنیم ؟
– پس از ثبت نام ، خرید و ثبت سفارش ، رسید پرداخت و کد سفارش به شما تحویل داده خواهد شد . در صورت تمایل به پیگیری ، با استفاده از کد سفارش و ایمیل و با ورود به بخش پیگیری سفارشات حساب کاربری خود ، از وضعیت سفارش خود مطلع شوید .
+ کالای خود را دریافت کردم اما مشکلی وجود دارد ! امکان بازگرداندن کالا وجود دارد ؟
– در صورت وجود نارضایتی از جنس ، رنگ ، طرح ، سایز و مدل و یا معیوب بودن کالا ، می توانید تا حداکثر به مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به تیم نیلا نیکان گزارش دهید . پس از آن ۷ روز مهلت دارید تا اقدام به بازگرداندن کالای خود کرده و مبلغ خود را پس بگیرید
– شما می توانید با استفاده از ایمیلی که در حساب کاربری خود ثبت کرده اید ، بر روی لینک گذرواژه خود را فراموش کرده اید ؟واقع در صقحه ی ورود سایت کلیک کرده و رمز عبور خود را بازیابی کنید .